Хто такий весільний координатор і для чого він потрібен…

Всім давно вже не секрет хто такий весільний організатор, а ось хто такий весільний координатор і для чого він потрібен знають не всі. Давайте розставимо все по своїх місцях.

‼️💍 Весільний координатор це людина, що бере на себе відповідальність за контроль свята.Відповідальність за дотримання таймінгу, елементів програми, спокій нареченої та комфорт гостей!
☝️Це підтримка для молодят і гарант приємної атмосфери на святі!!!
Загальні обов`язки координа:
1.При першій зустрічі з нареченими координатор уточнює всі побажання молодят. І саме головне, не розповідає як все має бути на його погляд а вислуховує всі побажання молодят! Адже до координатора звертаються тоді коли план і задум весілля у пари вже є, і навіть вже замовленні основні підрядники (люди які виконують послуги муз. оформлення,фото ,відео тощо) тільки потім береться за процес втілення свята:
– Складаня таймінгу весільного дня
– Спілкування з підрядниками,погодження організаційних питань,розсилка необхідним підрядникам таймінгу весілля
-погодження зонування свята
-погодження організаційних питань з локацією
-отримання та збереження на флешку всіх записів ,що використовуватимуться на весіллі
-розрахунок з підрядниками по домовленості
-підготовка скриньки координатора ☝️☝️☝️ а саме цей секретний атрибут іноді може врятувати неприємну ситуацію, і дуже стати в нагоді☝️☝️☝️
-за потребою координатор допомагає з непродуманими та не замовленими елементами свята!!!
Є таке мало кому відоме поняття як ранковий координатор! Хто це і чим він відрізняється від просто координатора? Давайте розберемся😉
‼️ Основна задача ранкового координатора це забезпечення спокійної та комфортної атмосфери ранку нареченої‼️
– а також ранковий координатор проконтролює приїзд ранкових підрядників:
📷 фото
🎥відео
👩💄💋 зачіска, макіяж
💐ранкова флористика
🧀🍓🥧🍷 фуршет (якщо він повинен по плану бути)
🎷🎤🎼 музика та декор ранку (якщо вони повинні бути по плану)

✅підготуватовка реквізиту для вінчання, пакування речей які потрібні з собою
✅ контроль зйомки важливих фото та відео- інтерв`ю
✅ підготовка всього для викупу та благословіння, організація їх комфортного проведення
✅ контроль по таймінгу
‼️ на вінчанні:
-скорегування гостей
-підготовка та вчасна подача реквізиту
-організація традицій після вінчання ( кидання цукерок, пелюсток тощо)
✅🎥 Під час фотосесії ранковий координатор асистує та допомагає!!!!

До приїзду гостей на локацію весільний координатор виконує такі обов`язки : -контроль приїзду та готовність підрядників -фінальне погодження з кухнею видачі страв -контроль чистоти -контроль вчасності монтажу декору та його відповідність затвердженому -перевірка зонування в залі -перевірка розсадки, за потребою розставляння іменних карточок, подаруночків для гостей
-організація саунд-чеку музикантів, артистів
– організація чек-роликів на проекторі чи екрані
– підготовка реквізиту для церемонії
-підготовка ваз для прийому квітів та для букету нареченої/дружок
-контроль готовності фуршетів та аперативу до приїзду гостей
Обов`язки координатора під час церемонії/зустрічі наречених/привітання :
✅ зустріч та скорегування/розсадка гостей
✅забезпечене наявності необхідного реквізиту в кожний момент
✅контроль правильного музичного супроводу
✅ скерування наречених, дружб-дружок та інших учасників церемонії до ефектного виходу
✅організація фотосесії після церемонії
✅прийом квітів та подарунків
✅передача скриньки з перепійними грошима відповідальній особі по завершенні привітань
✅розсадка гостей за банкетні столи
І найголовніше що ж робить координатор під час самого святкування та його завершення?
Можливо вже разом з гостями 🍷💃🙈? ‼️Та ні найголовніший обсяг роботи координатора саме під час святкування!!!! А саме:
🔼 реалізація таймінгу
🔼контроль видач страв
🔼допомога нареченій ( координатор завжди в полі зору та реагує на прохання)
🔼контроль комфортної температури в залі
🔼контроль чистоти фуршетів
🔼зустріч та контроль роботи підрядників
🔼співпраця з ведучим, забезпечення наявності подарунків для конкурсів
🔼контроль технічних аспектів ( своєчасне підключення апаратури, показ роликів і т.д.)
🔼допомога гостям у любому питанні
🔼вирішення фос-мажорів
🔼розрахунки з підрядниками
🔼контроль реалізації традицій, підготовка реквізиту
🔼пакування реквізиту в кінці весілля
🔼 пакування їжі у ланч-бокси

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *